• Nezařazené

Google přidává funkce pro inzerenty, které jim umožňují propagovat nabídky, pohánět nákupy v kamenných obchodech

VE stejný týden, co společnost Amazon oznámila, že se Prime Day rozšíří na dva celé dny snad poprvé za celou existenci Amazon Prime, Google také oznámil nové aktualizace pro obchodníky a zdůrazňuje, že spotřebitelé si „dávají pozor na nabídky po celý rok“.
 
Některé z těchto oznámení byly sdíleny nebo byly naznačeny během Google Marketing Live minulý měsíc. Tady je menší shrnutí toho, co je nyní dostupné a co dostupné teprve bude.
 
Úpravy sezónnosti.
 
Pokud víte, že máte nějakou skvělou nabídku nebo nadcházející propagaci a očekáváte navýšení v poměrech převodů, můžete nyní použít upravení sezónnosti, abyste tak dali signál pro Smart Bidding systém od Google, který se má připravit na navýšení a upravit tak strategii daleko rychleji.
 
Daleko více segmentů obecenstva na trhu.
 
Google nedávno přidal více segmentů na trhu v kategoriích jako je krása, sporty, vzdělání a nemovitosti, spolu s dalšími třiceti novými obchodními kategoriemi. Obecenstva na trhu pro vyhledávání jsou seskupeny na základě úmyslu nakupování, signalizovaného vyhledáváním uživatelů a jejich prohlížecím chováním.
 
Výzvy pro místní kampaně.
 
Místní kampaně, spuštěné minulý rok, jsou jedny z formátů automatizovaných kampaní společnosti Google, které mají být zvláště zaměřeny na pohánění provozu pro fyzické lokace. Reklamy jsou spuštěny napříč celým Google Vyhledáváním, také na Google Mapy, Youtube a také na Display Network.
 
Brzy budou inzerenti schopni použít jejich místní kampaně, aby mohli pohánět výzvy k jejich byznys lokacím. Měření návštěv obchodů nebude potřebné, aby tato funkce fungovala.
 
Lokace skupin pro komunikaci místních kampaní.
 
Inzerenti mohou nyní nastavit skupiny umístění, nebo sub sety, jejich lokací k tomu, aby mohli ušít rozpočty a komunikaci na míru pro specifické lokace založené na propagaci v kamenných obchodech a kalendářích nabídek. Google uvedl, že „v nabídce blízko mě“ vyhledávání se navýšily o dvě stě padesát procent od roku 2017. (Nikdy není zcela jasné, jak moc „blízko mě“ navýšení jsou poháněny automatickými návrhy).
 
Hlášení o prostředcích pro místní kampně.
 
Google také bude spouštět hlášení o prostředcích pro místní kampaně, abyste tak mohli vidět, jak se vašim kreativním elementům – titulky reklam, popisky a obrázky – daří. Nečekejte ale žádné podrobné detaily. Hlášení o prostředcích hodnotí elementy s nálepkami jako „nejlepší“ a „dobré“.
 
Propagace v LIA.
 
Google také zavádí propagaci pro reklamy místního inventáře (LIAs- Local inventory ads), reklamy v Google Shopping, které budou obsahovat produkty dostupné v kamenných obchodech blízko vyhledávajícího. Propagace mohou být použity ke zvýraznění speciálních nabídek a propagací. Tato funkce bude nejprve dostupná pro Spojené státy a Austrálii a poté se postupně zpřístupní i pro ostatní trhy. Můžete požádat o zapsání vyplněním tohoto formuláře.
 
Proč nás to zajímá.
 
Amazon může dominovat e-komerci a Prime Day určitě přeorientoval firemní a propagační kalendáře obchodníků, ovšem prodeje v kamenných obchodech se stále počítají jako hlavní zdroj všech nákupů. Vytváření řešení pro fyzické obchodníky je oblastí, na kterou se Google zaměřuje a která se zcela náhodou ocitá v přímé opozici k e-komerčnímu gigantovi. Hlavně místní kampaně jsou zaměřeny na obchodníky v kamenných obchodech, kteří nemají zdroje na dedikované zaměstnance nebo na to, aby si mohli najmout agenturu ke správě kampaně.

Mohlo by se vám líbit...