• Nezařazené

Google přidává zpět API reklam do beta testování kvůli problémům s výkonem

Je tu celá řada ostatních stížností ohledně nové API, kromě doby odpovědí. To popohnalo společnost Google, aby učinila neobvyklý krok toho, že dala produkt zpátky do beta testování.
 
API reklam bylo představeno v březnu.
 
API Google reklam je nástupník k API AdWords. Byl spuštěn v březnu tohoto roku.
 
Doteď se Google snažil aktivně dostat vývojáře k tomu, aby migrovali na API Reklam. Není jasné, jaké procento uživatelů API ADWords učinilo tento přesun k dnešnímu datu. API Reklam od společnosti Google je používáno agenturami, SEM praktiky a firmami, které chtějí spravovat velké kampaně nebo účty inzerentů ve větším měřítku.
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
Důvod je zcela jasný. Pokud není API výkonné, bude to mít dopad na výkon celé kampaně a hlášení o ní.
 
Google právě nyní sděluje vývojářům, aby se vrátili (nebo pokračovali v používání) API ADwords. Společnost tak žádá ty, kteří se již přesunuli na API reklam, aby kontaktovali googleadsapi-support@google.com pro „prodiskutování doporučení specifických pro jednotlivé případy uživatelů.“

Mohlo by se vám líbit...